Byte och retur

Ändring av beställning/avbeställning:

Du har möjlighet att begära ändringar i din beställning inom 24 timmar från det att du lade din order. Det är också möjligt att avbeställa ordern inom samma tidsram och få en fullständig återbetalning. Efter 24 timmar är det inte längre möjligt att avbeställa din order eller begära ändringar. För att göra ändringar eller avboka din order, vänligen kontakta oss genom att skicka ett e-postmeddelande till info@zva.se.

Återbetalningar & Byte:

**Defekta/skadade varor:**
Om du har fått defekta eller skadade varor har du 30 dagar från leveransdatumet för att begära en ersättning eller återbetalning. Vänligen skicka ett e-postmeddelande till info@zva.se mellan kl. 9:00 och 17:00, måndag till lördag, och vårt kundsupportteam kommer att återkomma till dig inom 24 timmar. Om det har passerat 30 dagar sedan din leverans kan vi tyvärr inte erbjuda någon återbetalning eller byte.

**Förfrågan om återbetalning/ersättning:**
Om det mottagna produkten har tillverkningsfel har du rätt att begära en ersättningsprodukt eller återbetalning inom 30 dagar från mottagandet av produkten. För att göra detta måste du tillhandahålla fotografiskt bevis på tillverkningsfelet genom att skicka det till info@zva.se. Om fallet anses vara giltigt kommer vi att täcka kostnaderna för att leverera en ersättningsprodukt.

Följande information krävs för snabbare hantering av din begäran:

- Ordernummer
- Din e-postadress som användes för att beställa
- Anledning till ersättning eller återbetalning
- Foto av produkten och fraktsedeln

**Returprocess:**

**Steg 1:** Skicka ett meddelande till info@zva.se och lämna bevis på att varan är i gott skick och fortfarande i originalförpackningen med en fraktsedel.

**Steg 2:** Vår kundtjänstrepresentant kommer att göra en initial verifiering av returprodukter, var vänlig vänta på svar för nästa steg.

**Steg 3:** Skicka spårningsnumret till info@zva.se och vår kundtjänstrepresentant kommer att kontrollera att du har angett det korrekta spårningsnumret. Observera att utan spårningsnummer kommer vi inte att behandla återbetalningen.

**Steg 4:** Vänta på svar från vår kundtjänstrepresentant om statusen för din förfrågan.

Observera: Returadressen kommer att tillhandahållas av vår kundtjänstrepresentant efter verifiering av de produkter du har beställt. Skicka inte tillbaka varan till tillverkaren.

Du är ansvarig för att betala dina egna fraktkostnader för att returnera varan, och dessa kostnader återbetalas inte. Om du får en återbetalning kommer kostnaden för returfrakt att dras av från din återbetalning.

Beroende på var du bor kan tiden det tar för din utbytta produkt att nå dig variera.

När allt är verifierat kommer du att få en bekräftelse via e-post om statusen för din begäran om ersättning eller återbetalning.

Om du har några frågor eller bekymmer, tveka inte att kontakta oss på info@zva.se.